Gate E22 - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Ruby Chin Fung Chun - WaarBenJij.nu Gate E22 - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Ruby Chin Fung Chun - WaarBenJij.nu

Gate E22

Blijf op de hoogte en volg Ruby

10 Maart 2013 | Nederland, Amsterdam-Zuidoost

Halloootjess,

Wat zijn de laatste 10 dagen super snel voorbij gegaan!
Visum was geregeld, laatste spulletjes gekocht.. En dan je koffer inpakken, ik ben goed in uitstellen dus dat heb ik een dag van te voren gedaan, goed hè haha!
En dan afscheid van iedereen nemen, nou toen begon ik toch wel een beetje zenuwachtig te worden.. Paar traantjes gelaten maar dat hoort erbij!

Nu zit ik bij de gate, over een klein uurtje gaan we de lucht in.
Ik voel me goed en heb er onwijs veel zin in!!
Mijn volgende bericht zal vanuit Ghana zijn, aahhh!!

Ready to take off, here we come Ghana.

Liefs Ruby

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam-Zuidoost

Ruby

Actief sinds 28 Feb. 2013
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 12950

Voorgaande reizen:

14 November 2015 - 29 April 2016

Mijn tweede avontuur

10 Maart 2013 - 07 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: